З 1 січня 2020 року мінімальна заробітна плата в Україні підвищена на 550 грн — до 4 723 грн.
Про це йдеться у законі «Про державний бюджет України на 2020 рік».
Прожитковий мінімум у 2020 році становитиме
У зв'язку зі зростанням прожиткового мінімуму підвищаться ставки судового збору.
Крім того, мінімальний розмір пенсій за віком для тих, кому виповнилося 65 років і у кого є страховий стаж не менше 30 років для жінок і 35 років для чоловіків, зросте до 1 889,2 грн. Перерахунок пенсій буде автоматичним, за матеріалами пенсійних справ.
Офіційно: опубліковано держбюджет на 2020 рік
Для працюючих пенсіонерів перерахунок з використанням нового показника мінімальної зарплати проводитимуть після звільнення з роботи або припинення підприємницької діяльності. Пенсіонерам, які досягнуть 65 років у 2020 році, такі перерахунки проводитимуть з дня досягнення відповідного віку за наявності у них необхідного страхового стажу. З 1 січня по 30 червня 2020 року пенсія за віком залишиться на рівні 1 638 грн. З 1 липня — зросте до 1 712 грн, а з 1 грудня — до 1 769 грн.
Мінімальний розмір єдиного соціального внеску становитиме 1 039,06 грн, а єдиний податок:
Раніше президент України Володимир Зеленський заявив, що влада планує суттєво підвищити пенсії.